نکات خیلی ضروری و رمز پیروزی در مسابقه های حساس


پینگ پنگ ورزشی است که نه تنها به قدرت و جنب و جوش، نیاز به فکری عمیق و تفکر در حین بازی بستگی دارد. درپینگ پنگ به راحتی و با چند حرکت می توان اعصاب حریف را به هم زد و پوئن را از آن خود کرد. راز و سر های بازی پینگ پنگ را از زبان یک فرد با تجربه در ادامه مطلب ببیندید.

نقل از آقای (؟). مشاهده پروفایل نویسنده

سلام دوستان.بعضی از نکته هایی روکه تو بازی خودم بهشون رسیدم یا از دیگران و مربی یاد گرفتم برا شما گذاشتم.در ضمن اگه مشکلی در متن بود و یا نتونستم خواسته های شما رو برآورده بکنم از شما دوستان عزیز پوزش میطلبم.   
اگه تو بازی عقب بودی از حریف موقع سرویس زدن کنار میز به ایست و مثل مالین به چشم های حریف نگاه معنی داری بکن و درحالی که توپ تو دست چپت هست با راکتی که دست راستت هست خودت رو باد بزن و یک نفس عمیقی بکشین و یک سرویسی که تو بازی کمتر ازش استفاده کرده بودید بزنید و اجازه حمله به حریف ندهید. منم تو فینال یکی از مسابقات از حریفم گیمی 2-1 عقب بودم و تو گیم 4ام 10-6 عقب بودم و با این کار و بعد از یک امتیاز گرفتن "چو" بلندی گفتم و با تلف کردن وقت اعصاب حریفم رو خراب کردم و تونستم اون گیم رو 13-11سلام دوستان.بعضی از نکته هایی روکه تو بازی خودم بهشون رسیدم یا از دیگران و مربی یاد گرفتم برا شما گذاشتم.در ضمن اگه مشکلی در متن بود و یا نتونستم خواسته های شما رو برآورده بکنم از شما دوستان عزیز پوزش میطلبم

اگه تو بازی عقب بودی از حریف موقع سرویس زدن کنار میز به ایست و مثل مالین به چشم های حریف نگاه معنی داری بکن و درحالی که توپ تو دست چپت هست با راکتی که دست راستت هست خودت رو باد بزن و یک نفس عمیقی بکشین و یک سرویسی که تو بازی کمتر ازش استفاده کرده بودید بزنید و اجازه حمله به حریف ندهید. منم تو فینال یکی از مسابقات از حریفم گیمی 2-1 عقب بودم و تو گیم 4ام 10-6 عقب بودم و با این کار و بعد از یک امتیاز گرفتن "چو" بلندی گفتم و با تلف کردن وقت اعصاب حریفم رو خراب کردم و تونستم اون گیم رو 13-11برنده بشم و گیم بعدی رو هم11-5 ببرم- حواصتون باشه برای بازی کردن برنامه داشته باشید و همینجوری نرید برا زدن سرویس.فکر کنید و پاسخ سرویس حریف رو تجسم کنید و آماده حمله باشید. بی مهابا حمله نکنید و اگر مجبور شدید تو دفاع ،اونم از نوع پاس بلندش بدید سعی کنید پاس بلندتون انتهای میز و بلند باشه تا ضربه زدن برای حریف سخت تر بشه و در صورت زدن ضربه توسط حریف توپ پس از برخورد به میز بلند میشه و شما نباید 2باره توپ رو بصورت پاس برگردونید بلکه باید از فرصت به وجود آمده استفاده کنید و روی تک حریف حمله کنید. و از آنجایی که حریف شما انتظار حمله رو نداره امتیاز رو از آن خود کنید. سعی کنید تو بازی از ضربات موازی یعنی لوپ فورهند رو به بکند حریف یا بکهند رو به فورهند حریف بزنید. البته این کار کمی به تمرین بیشتری نیاز داره. زیرا احتمال رفتن توپ به اوت به دلیل کم شدن مصافت لازم برای برخورد توپ به میز بیشتر میشود.سعی کنید تنوع سرویس هارو زیاد کنید و ازسرویس معکوس حتما تو بازی ها استفاده کنید.سرویس ها رو به نقاط مختلف میز ارسال کنید.کات ها رو کوتاه و پشت تور بفرستید.و در صورت آمدن کات حریف به خارج از میز با یک ضربه تاپ و پیچ زیاد توپ رو بزنید و اجازه حمله به حریف رو ندهید.توانایی فلیپ زدن رو تو خودتون ارتقا بدید چون تو بازی خیلی بدردتون میخوره.تو تمرین ها حتما 20دقیقه تمرین لوپ به لوپ داشته باشید تا بتونید تو بازی روی ضربه های حریف حمله کنید. از این کار نترسید شاید اوایل خیلی اشتباه داشته باشید ولی وقتی به این توانایی رسیدید لذت واقعی پینگ پنگ رو درک میکنید.فکرش رو بکنید اگه روزی بتونید 1دقیقه که زیاده حتی20ثانیه با یک نفر لوپ به لوپ بزنید به لذت پینگ پنگ پی خواهید برد. تو بازی ساکت نباشید و بعد امتیاز گرفتن از کلماتی نظیر "چو" یا ...استفاده کنید.اگه امتیازی رو خراب کردیدباخودتون درگیر نشوید و دادنزنید زیرا روهیه ی حریف رو بیشتر میکنید.تایم اوت بگیرید ، دستان خود را با میز خشک کنید و رو اعصاب حریف راه برید. وقتی مجموع امتیازها مضرب 6 شد میتونید طبق قوانین دست خود رو با حوله خشک کنید و چند ثانیه وقت بازی رو بگیرید.
در ضمن هیچ وقت استرس به خودتون راه ندهید و در امتیاز های پایانی از حمله نترسید اگر هم باختید اصلا مهم نیست چون به این توانایی میرسید که استرس تو بازی برای شما بی معنی بشه و امتیاز اول یا امتیاز آخر بودن برای شما از نظر استرسی و ترس از حمله فرقی نکنه.

بعد از هر شکست پیروزی هست به امید پیروزی تک تک شما و دیدار شما در میادین مختلف.برنده بشم و گیم بعدی رو هم11-5 ببرم- حواصتون باشه برای بازی کردن برنامه داشته باشید و همینجوری نرید برا زدن سرویس.فکر کنید و پاسخ سرویس حریف رو تجسم کنید و آماده حمله باشید. بی مهابا حمله نکنید و اگر مجبور شدید تو دفاع ،اونم از نوع پاس بلندش بدید سعی کنید پاس بلندتون انتهای میز و بلند باشه تا ضربه زدن برای حریف سخت تر بشه و در صورت زدن ضربه توسط حریف توپ پس از برخورد به میز بلند میشه و شما نباید 2باره توپ رو بصورت پاس برگردونید بلکه باید از فرصت به وجود آمده استفاده کنید و روی تک حریف حمله کنید. و از آنجایی که حریف شما انتظار حمله رو نداره امتیاز رو از آن خود کنید. سعی کنید تو بازی از ضربات موازی یعنی لوپ فورهند رو به بکند حریف یا بکهند رو به فورهند حریف بزنید. البته این کار کمی به تمرین بیشتری نیاز داره. زیرا احتمال رفتن توپ به اوت به دلیل کم شدن مصافت لازم برای برخورد توپ به میز بیشتر میشود.سعی کنید تنوع سرویس هارو زیاد کنید و ازسرویس معکوس حتما تو بازی ها استفاده کنید.سرویس ها رو به نقاط مختلف میز ارسال کنید.کات ها رو کوتاه و پشت تور بفرستید.و در صورت آمدن کات حریف به خارج از میز با یک ضربه تاپ و پیچ زیاد توپ رو بزنید و اجازه حمله به حریف رو ندهید.توانایی فلیپ زدن رو تو خودتون ارتقا بدید چون تو بازی خیلی بدردتون میخوره.تو تمرین ها حتما 20دقیقه تمرین لوپ به لوپ داشته باشید تا بتونید تو بازی روی ضربه های حریف حمله کنید. از این کار نترسید شاید اوایل خیلی اشتباه داشته باشید ولی وقتی به این توانایی رسیدید لذت واقعی پینگ پنگ رو درک میکنید.فکرش رو بکنید اگه روزی بتونید 1دقیقه که زیاده حتی20ثانیه با یک نفر لوپ به لوپ بزنید به لذت پینگ پنگ پی خواهید برد. تو بازی ساکت نباشید و بعد امتیاز گرفتن از کلماتی نظیر "چو" یا ...استفاده کنید.اگه امتیازی رو خراب کردیدباخودتون درگیر نشوید و دادنزنید زیرا روهیه ی حریف رو بیشتر میکنید.تایم اوت بگیرید ، دستان خود را با میز خشک کنید و رو اعصاب حریف راه برید. وقتی مجموع امتیازها مضرب 6 شد میتونید طبق قوانین دست خود رو با حوله خشک کنید و چند ثانیه وقت بازی رو بگیرید.
در ضمن هیچ وقت استرس به خودتون راه ندهید و در امتیاز های پایانی از حمله نترسید اگر هم باختید اصلا مهم نیست چون به این توانایی میرسید که استرس تو بازی برای شما بی معنی بشه و امتیاز اول یا امتیاز آخر بودن برای شما از نظر استرسی و ترس از حمله فرقی نکنه.
بعد از هر شکست پیروزی هست به امید پیروزی تک تک شما و دیدار شما در میادین مختلف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.